"Uw bril is klaar!"
Stap 10: Ophalen en anatomisch aanpassen van de bril
De tiende stap bij het aanschaffen van een bril is de mooiste! U bent op weg naar Fielmann om de bril op te halen.
Bij het ophalen past de Fielmann-opticien een nieuwe bril nog een keer anatomisch aan. Zit het goede stuk echt comfortabel? Het mag niet op de neus en achter de oren drukken of wegglijden. De referentiepunten die bij de centrering zijn vastgelegd, moeten onveranderd voor de ogen blijven zitten. Het montuur wordt door de opticien met veel precisie opnieuw aangepast.
Samen met de bril krijg ik een brillenpas waarop alle waarden staan vermeld. "Mocht u problemen ondervinden, kom dan even langs bij ons of in een van onze andere Fielmann-vestigingen", zegt gekwalificeerd opticien Schmiedecke. "Wij vinden service erg belangrijk. En het is gratis!"
Enkele dagen na mijn bezoek bij Fielmann in de Mönckebergstraße in Hamburg ga ik tevreden met mijn nieuwe multifocale bril naar huis.
"Waar heb jij die coole bril vandaan?", vraagt mijn vriendin. Mijn antwoord: "Brillen: Fielmann!"
Gegarandeerd goed zien!
Bij Fielmann koopt u zonder risico. Als u niet tevreden bent met uw nieuwe bril, wisselen we hem in of nemen we hem retour en betalen u de aankoopprijs terug. Altijd.
Gegarandeerd! Dit kan Fielmann voor u doen als u een bril wilt aanschaffen!
Gekwalificeerd opticien en vestigingsleider Frank Schmiedecke beklemtoont: "Goed zien, goed zitten en er goed uitzien: dat is voor ons belangrijk!" Bij Fielmann gaan we voor de volle tevredenheid van onze klanten. Misschien was de klant tijdens de aankoop van de bril toch een beetje te snel en is hij thuis niet meer tevreden? Geen probleem! Bij Fielmann koopt u zonder risico. Als u niet tevreden bent met uw nieuwe bril, wisselt Fielmann hem in of nemen wij hem retour en krijgt u de aankoopprijs terug. Altijd.
Fielmann is niet enkel prijsleider, maar ook toonaangevend op het vlak van kwaliteit, service, kennis en opleiding. Op alle vlakken wordt er regelmatig geïnformeerd, gecontroleerd, verbeterd en gecertificeerd. Er vinden regelmatig opleidingen plaats voor alle Fielmann-medewerkers. Gekwalificeerd opticien Frank Schmiedecke legt de Fielmann-filosofie als volgt uit: "Ik zou nooit iets aan mijn moeder verkopen waar ik zelf niet 100% van overtuigd ben. Volgens deze filosofie bedien ik elke Fielmann-klant!"