Fielmann gebruikt cookies om u de best mogelijke service te geven. Als u op de website verder surft, stemt u in met het gebruik van cookies.
Fielmann in uw buurt zoeken
Bril laten aanpassen en ophalen
Over brillen

"Uw bril is klaar!"

Stap 10: Ophalen en anatomisch aanpassen van de bril

De tiende stap bij het aanschaffen van een bril is de mooiste! U bent op weg naar Fielmann om de bril op te halen.


Bij het ophalen past de Fielmann-opticien een nieuwe bril nog een keer anatomisch aan. Zit het goede stuk echt comfortabel? Het mag niet op de neus en achter de oren drukken of wegglijden. De referentiepunten die bij de centrering zijn vastgelegd, moeten onveranderd voor de ogen blijven zitten. Het montuur wordt door de opticien met veel precisie opnieuw aangepast.

Samen met de bril krijg ik een brillenpas waarop alle waarden staan vermeld. "Mocht u problemen ondervinden, kom dan even langs bij ons of in een van onze andere Fielmann-vestigingen", zegt gekwalificeerd opticien Schmiedecke. "Wij vinden service erg belangrijk. En het is gratis!"

Enkele dagen na mijn bezoek bij Fielmann in de Mönckebergstraße in Hamburg ga ik tevreden met mijn nieuwe multifocale bril naar huis.  

"Waar heb jij die coole bril vandaan?", vraagt mijn vriendin. Mijn antwoord: "Brillen: Fielmann!"

 

 

Gegarandeerd! Dit kan Fielmann voor u doen als u een bril wilt aanschaffen!

Gekwalificeerd opticien en vestigingsleider Frank Schmiedecke beklemtoont: "Goed zien, goed zitten en er goed uitzien: dat is voor ons belangrijk!" Bij Fielmann gaan we voor de volle tevredenheid van onze klanten. Misschien was de klant tijdens de aankoop van de bril toch een beetje te snel en is hij thuis niet meer tevreden? Geen probleem! Bij Fielmann koopt u zonder risico. Als u niet tevreden bent met uw nieuwe bril, wisselt Fielmann hem in of nemen wij hem retour en krijgt u de aankoopprijs terug. Altijd.

Fielmann is niet enkel prijsleider, maar ook toonaangevend op het vlak van kwaliteit, service, kennis en opleiding. Op alle vlakken wordt er regelmatig geïnformeerd, gecontroleerd, verbeterd en gecertificeerd. Er vinden regelmatig opleidingen plaats voor alle Fielmann-medewerkers. Gekwalificeerd opticien Frank Schmiedecke legt de Fielmann-filosofie als volgt uit: "Ik zou nooit iets aan mijn moeder verkopen waar ik zelf niet 100% van overtuigd ben. Volgens deze filosofie bedien ik elke Fielmann-klant!"

MODE, KWALITEIT EN EERLIJKE PRIJZEN: DE FIELMANN-SERVICE.
Tevredenheidgarantie

Bij Fielmann koopt u zonder risico. Als u niet tevreden bent met uw nieuwe bril, ruilen we hem om of nemen we hem retour en betalen u de aankoopprijs terug. Altijd.


Geld-terug-Garantie

Bij Fielmann koopt u gegarandeerd voor een voordelige prijs. Vindt u dezelfde bril binnen 6 weken na de aankoop elders voordeliger, dan neemt Fielmann de bril retour en betaalt het aankoopbedrag terug.


Drie-Jaars-Garantie

Bij Fielmann krijgt u bewezen kwaliteit. Alle monturen uit de Fielmann-collectie hebben met succes de bruikbaarheidstesten overeenkomstig DIN EN ISO 12870 doorlopen.